کودکی شهرزاد کمال زاده با تیپ پسرونه !
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
کانالهای تلگرام
دیگر موارد
آمار وب سایت
 

خاطره شهرزاد کمال زاده از دوران کودکی اش

شهرزاد کمال زاده که در سریال آرام میگیریم نقشی اکشن و مهیج در جنوب تهران را دارد خاطره ای جالب از کودکی اش تعریف کرد, او در دوران کودکی دوست داشته پسر باشه.

شهرزاد کمال زاده بازیگر مجموعه هایی چون بچه های نسبتا بد، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، روزگار قریب، رنگ شک و زمستان گرم، با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود خاطره ای از دوران کودکی اش تعریف کرد.

"این پسر بچه زشت منم یادمه تو اون دوران از اینکه خدا منو پسر نیافریده خیلی ناراحت بودم موهامو کوتاه می کردم و همیشه لباس های پسرونه می پوشیدم از کارهای مردونه بیشتر خوشم میومد توپ فوتبال داشتم و از در و دیوار مثل نینجا آویزون بودم از اینکه کم کم داشتم بزرگ می شدم و قرار بود یک خانم بشم و یک اندام زنانه داشته باشم شب تا صبح گریه می کردم خلاصه بزرگ شدیم و رفت ولی روحیه اون پسر بچه همیشه توی وجودم باقی موند دوران عجیب و جالبی بود بزرگ تر شدم و درک کردم که مردونگی و معرفت به جنسیت نیست یادش به خیر."
شهرزاد کمال زاده

کودکی شهرزاد کمال زاده

کودکی شهرزاد کمال زاده با تیپ پسرونه !





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: کودکی شهرزاد کمال زاده با تیپ پسرونه ! ,
:: post : 857
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Morteza
ت : یک شنبه 3 بهمن 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی